Gyakran Ismételt Kérdések

Amennyiben az alábbi pontokban nem talál kielégítő választ kérdésére, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén!

A termékekkel és rendelkezésre állásukkal kapcsolatos kérdések

Biztosan a feltüntetett határidőn belül kapom meg a vásárolt termékeket?

A szállítási határidő 1-3 munkanap. Amennyiben a termék van raktáron és a megrendelés feldolgozása során nem lépett fel olyan komplikáció, amely a kiküldést meggátolta volna, akkor a szállítási határidő végéig biztosan megérkezik a küldemény. Ha valami rendellenességbe ütközik munkatársunk a feldolgozás során, úgy azt azonnal megkíséri orvosolni telefonos egyeztetéssel vagy e-maillel.

Mit jelent az Árgarancia szolgáltatás?

Az árgarancia szolgáltatás azt jeleni, hogy ha Ön most megrendel egy terméket és annak az ára időközben a számla kiállításáig csökkenne, úgy Önnek a kedvezőbb áron számoljuk attól függetlenül, hogy Ön drágábban rendelte meg. Természetesen ha a termék ára nőne, úgy a megrendeléskor feltüntetett ár az érvényes.

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Hogyan rendelhetek?

A termékkategóriák segítségével kiböngészi az Ön számára szükséges termékeket, majd szín- vagy illatválasztás után a “Kosárba” gombra kattintva belehelyezi a kosárba a termékeket. Ezután megjelenik a Kosárba oldal, ahol a Pénztárhoz gombra kattintva megkezdheti a rendelés lezárását. Az itt kitöltendő adatokat értelemszerűen megadja, majd a tovább gombokra kattintva befejezi a rendelést.

Milyen módon tudom a számlát kiegyenlíteni (fizetési lehetőségek)?

Jelenleg előreutalás, utánvét és személyes átvétel esetén készpénzes fizetési lehetőség. Bővebben a Fizetés menüpontban tájékozódhat a részletekről.

Hogyan juthatnak el hozzám a rendelni kívánt termékek?

A megrendeléseket kiszállítás esetén a GLS futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre. Ha a rendelés során Ön személyes átvételt választott, úgy a megrendelés összekészítéséről kollégánk tájékoztatja Önt, így nyitvatartási időben bármikor átveheti a termékeket. Bővebb információ a 30/604-2449-es telefonszámon.

Hogyan lehet bankkártyával fizetni?

Jelenleg webáruházunkban nincs lehetőség bankkártyával fizetni.

Hogyan tudom a személyes adataimat módosítani?
Kéréseit írja meg az acergyertya@gmail.com email címre, és kollégáink 48 órán belül módosítják.

Hogyan tudom a szállítási, illetve a számlázási címet módosítani? Hogyan követhetem nyomon a rendelésem kiszállítását?
Kéréseit írja meg az acergyertya@gmail.com email címre, és kollégáink igyekeznek mielőbb módosítani. Gyorsabb ügyintézés érdekében hívja a 30/604-2449-es telefonszámot. A rendelés nyomonkövetéséről a futárszolgálat gondoskodik.

Rendelés lemondásával, törlésével kapcsolatos kérdések

Mi a teendő, ha szeretném lemondani a rendelésem?

Tájékoztatni kell ügyfélszolgálatunkat írásban. Ilyen esetben küldjön egy e-mailt az acergyertya@gmail.com címre a rendelés adataival együtt illetve, hogy le szeretné mondani a megrendelést. E-mailben lehetőség van a rendelés bizonyos részének lemondására is, illetve a rendelés módosítására is.

A rendelés kiszállításával kapcsolatos kérdések

Mi történik, ha kézbesítéskor nem tartózkodom a szállítási címen?

A futár hagy egy értesítést a címen, hogy ott járt. Az értesítésen megadja a telefonszámát, ahol meg lehet beszélni vele az új kiszállítás időpontját. A futár 2-szer kísérli meg a kiszállítást, ha egyik alkalommal sem veszik át az árut, akkor az visszaérkezik a feladóhoz. Ebben az esetben a kiszállítás díját sajnos nem áll módunkban visszatéríteni, illetve továbbra is igényt tarthatunk rá.

Más is átveheti a csomagot?

Természetesen bárki. Lehetőség van saját kézbe történő kézbesítéshez is, ilyen esetben kérjük kérje munkatársaink segítségét a 30/604-2449-es telefonszámon.

Mi a teendőm, ha a futár megérkezett a csomaggal és azt szeretném átvenni?

A szállítólevelet alá kell írni, majd javasoljuk a futár előtt kinyitni a csomagot. Ha nem a futár előtt nyitják ki a csomagot, úgy az esetleges reklamációkat sérülésekre nem áll módunkban elfogadni.